2013. augusztus 14., szerda

1. díj


Nagyon szépen köszönjük az 1. díjunkat :) ♥



Szabályok :
 - 11 dolog rólam
 - 11 válasz
 - 11 kérdés
 - 11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólunk: 

Laura: 

1.kedvenc színem a zöld
2.nagyon szeretem a palacsintát
3.imádom a One Dircetion-t, Jaden Smith-t, Justin Bieber-t és Austin Mahone-t
4.kedvenc állatom a zsiráf
5.kedvenc 1D tagom Harry és Niall
6.van egy nővérem
7.a legjobb barátnőim az írótársam, és az egyik osztálytársam
8.nagyon szeretnék eljutni Londonba
9.nem szeretem a mosolyomat
10. 14 éves múltam júniusban
11.imádok moziba járni

Barbi
1.imádom  Austin Mahone-t , az 1D-t és Justin Bieber-t
2.van egy húgom
3.szőkére és rózsaszínre szeretném festetni a hajam
4.minden álmom hogy találkozzak Austinnal
5. 8nap múlva 14 éves leszek
6.szeretnék a legjobb barátnőmmel ugyan abba a suliba menni
7.van egy kutyusom és mindennél jobban szeretem
8.a barátaimért bármire képes vagyok J
9.imádok vásárolni , főleg ha kapok rá pénzt és nem a sajátomat költöm
10. nagyon hiányoznak a barátaim
11.kedvenc hobbim : a rajzolás


11 válasz

1. Ki a kedvenc az 1D-ből és miért?
L: Harry és Niall,
B: Zayn
2. Mikor kezdted írni a blogod?
augusztus 5.-én
3. Mi az-az étel amit ha tehetnél mindig ennél?
L: pizza
B: krumplis tészta
4. A legjobb barátnőd minden titkodról tudd?
L:igen
B: sztem igen
5. Mi az a szám, amit már rongyosra hallgattál?
L: Calvin Harris: I need your love
B: Rihanna : Unfaithful
6. Szerinted milyen párost alkot Eleanor és Louis?
L: először nem nagyon szerettem Eleanor-t, de most már elfogadtam,hogy ő Louis barátnője és nagyon kedves lány. Szerintem összeillenek és Louis igazán boldog El mellett.
B: szerintem nagyon szép párost alkotnak. Szerintem nagyon összeillenek és szerintem is Louis nagyon boldog és szerencsés .
7. Milyen véleményen vagy, hogy Dani és Liam különmentek? :'cc
L: nekem Payzer volt a kedvencem. Mikor megtudtam, hogy szakítottak még sírtam is egy kicsit..
B: Olyan szép párt alkottak, nagyon rossz hogy szakítottak szerintem Liam nehezen találna még egy ilyen lányt mint Dani
8. Szerinted Zayn és Perrie összeillenek?
L: igen, külsőre is és belsőre is.
B: Szerintem nagyon , Perrie gyönyörű Zayn meg rohadt helyes úgyhogy tényleg külsőre és belsőre is teljesen összeillenek J
9. Ha a kedvenc színedet összekeverjük a pirossal, milyen színt kapunk? :DDD
L: zöld+piros.. hát nem tudom
B: kék+piros… tehát lila
10. Mi szeretnél lenni, ha nem kéne érte semmit tenned?
L: nagyon gazdag.
B: nagyon szép xd
11. Mióta szereted az 1D-t? :)
L: április 15.-én volt 1éve ♥ :)
B: nem tudom de elég rég óta J


11 kérdés: 

1. Mit gondolsz Taylor Swift-ről?
2. Ha választhatnál melyik sztár lenne a férjed ?
3.Milyen színű a szemed ?
4.Mi a kedvenc zenéd ?
5. Ha találkoznál az 1D-s srácokkal és 1 autogramot kérhetnél , kitől kérnéd ?
6. Szerinted Niall elszánja majd egyszer magát egy tetoválásra ?
7.Mért kezdtél el blogolni?
8.Mi a kedvenc könyved?
9.Ha csak egy dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, mi lenne az?
10.Ki a kedvenc énekesed?
11. Tél vagy nyár?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése